Subject: FW: Lääne maakond, Haapsalu linn, Kiltsi mobiilside tugijaam PF14362 muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Mar 2024 14:31:43 +0200

Tere

Edastan regimiseks möödaehitus, eelnev 7.1-2/23/18045-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Toro Kristjan <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 5, 2024 3:40 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Vs: Lääne maakond, Haapsalu linn, 9 km..Kiltsi mobiilside
tugijaam projekt ja ehitus, PF14362

Tere

Kirjutan Teile seoses projektiga PF14362 Lääne maakond, Haapsalu linn,
Kiltsi küla, Masti (Kilts mobiilside tugijaama) ning Teie poolt
väljastatud kooskõlastus nr 7.1-2/23/18045-2.

Soovin Teie tähelepanu juhtida ühele murekohale seoses antud projektiga.
Ehituse käigus rajati kolm sidekaevu ning viimasest sidekaevust pidi
jõudma olemasolevast sidetorustikust puurimiskaevikuni. Ent ehituse käigus
selgus, et 4x14/10 multitoru ei mahu selleks ette nähtud torustikku ning
seetõttu tuli ehitada antud lõik lahtise kaevamisega. Hetkel puudub sellel
lõigul sõlmitud (IKÕ) leping ning see vajab projekti kooskõlastust ning
uue ala sõlmimist.

Palun andke teada, millist dokumentatsiooni või informatsiooni oleks vaja
esitada, et saaksin antud lõigule kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5360 2611

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

Saatja: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 21, 2023 9:18 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lääne maakond, Haapsalu linn, Kiltsi mobiilside tugijaam projekt
ja ehitus, PF14362

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Lääne maakond, Haapsalu linn, Kiltsi mobiilside tugijaam projekt ja
ehitus, PF14362

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/03eef4a3-bbe
5-4057-bf2e-d0e19594ebb2

Tähtaeg:

15.09.2023

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: